lørdag 6. oktober 2012

ukens Ravelry; uke #40

Denne uka vil jeg dele noe kjekt jeg har funnet på ravelry.
En fin måte å få brukt opp litt garn som er utdatert på farge eller som man ikke liker så godt av andre grunner.


Hjemmestrikka ullsåler!











Insoles & other goodies in Tunisian crochet/Krokade sulor & annat smått o gott by Ann Linderhjelm

Tenker det også kan være en grei måte å kvitte seg med ufoer på også ;) Eller utslitte ullplagg.

Jeg har opplevd at støvlene til pjokken har tørka over natta, men ikke sålene. Da er det greit å ha noen å bytte med.

3 kommentarer:

  1. Aha! Lurt! Gjelder for stygge, utslitte gensere og, som kan få nytt liv.

    SvarSlett
  2. Så lurt! Hmm. Kanskje min cozy cowl får nytt liv ;)

    SvarSlett
  3. Oi det var lurt! Dette tipset trengte jeg!
    Hilsen frossenpinnen! ;-)

    SvarSlett