tirsdag 2. oktober 2012

høststemning i strikketøyet

Jeg var på hyttetur i helga. Vi kjørte langt, og strikketøyet var med.
Trodde egentlig jeg skulle bli bilsyk av å strikke i bilen, siden jeg ikke klarer å skrive meldinger uten å bli kvalm, men køkjøring og jevn kjøring på motorvei fungerer bra sammen med strikketøyet.
Jeg strikka vel ca et nøste på vei hjem i går.


Synes strikketøyet passa så godt inn sammen med de gule trærne :)
Jeg har begynt på en plain cardigan til meg selv, rett opp og ned og så lite fiks fanteri som mulig. Det er gjerne det enkle som blir brukt her i gården.
Strikker med Drops Alpaca som egentlig var tenkt til en Still Light tunika, men jeg kjenner meg selv godt nok til at tålmodigheten ikke holder hele veien.

Strikka litt på vei oppover også. Da sto vi nemlig i kø sammen alle som skulle opp på fjellet i høstferien...
Bilde av genseren som var på pinnene da kommer senere ;)

Håper alle har ei fin uke. Høstferie eller ei!



Linda

2 kommentarer:

  1. Så fint med gult mot alt det gule høstløvet! Jeg er så dårlig på å bruke gult selv, men synes det er innmari kult på andre. Blir spennende å se denne ferdig!

    SvarSlett
  2. Må innrømme at høsten er favorittårstiden, elsker fargene :) Fin gul strikk, gleder meg til å se resultatet :)

    SvarSlett