søndag 28. oktober 2012

Ukens Ravelry; #43

Nå er det unormalt lenge siden jeg har hatt et sjal på pinnene og jeg begynner å merke behovet for å starte på noe nytt. Jeg har vært på Ravelry i 2-3 år, men tok det ikke ordentlig i bruk før i år. Én ting ble likevel satt som favoritt og i strikkekøa allerede ved den spede start, og det var dette:



Her laget av designeren selv throughtheloops

Plutselig kom jeg over det i lista mi, men like plutselig fikk det en utfordrer. Jeg er nemlig ute etter noe med stripeeffekt. Da dukket dette opp:



Her laget av designeren selv lilofil


 Valgets kvaler...Hva syns dere? God søndag!

Vero

2 kommentarer:

  1. Hmmmmm. Tror det må bli begge ;-)

    SvarSlett
  2. Etter en ravelryrunde på begge to synes jeg også begge to!
    De var superfine!

    Spørs jo litt hvilken stil man vil ha. Jeg synes i alle fall at det øverste var mer feminint og søtt enn det nederste.

    SvarSlett