søndag 19. august 2012

Ukas Ravelry; uke #33

For noen uker sider kunne jeg fortelle om et besøk til Rauma Ullvarefabrikk hvor jeg selvfølgelig kjøpte mye garn, men kun garn som jeg har konkrete planer for å bruke i tida framover.

Bruke til hva? Jo, blant annet dette:

Kirsten Kapur designer fantastiske ting og jeg har planer om å bruke mye av min innkjøpte Mitu til å strikke Wood Hollow Hat, er den ikke fin?

Bilde fra designeren selv
Sjekk også hennes hjemmeside for mer inspirerende design. Mange godsaker! 

Nå fant jeg ikke denne oppskrifta på Ravelry for første gang, jeg er sterkt inspirert av denne frøknas vintergarderobe 2012

Søk inspirasjon og strikk!

1 kommentar:

  1. Det er en nydelig lue, og den står på strikkelista her også. Har ikke noe konkret garn, så jeg må nok sjekke hva jeg har i skuffen.Blir spennende å se dine fargevalg og bli inspirert. :)

    SvarSlett