mandag 11. juni 2012

Underveis: trekantsjal

En tur innom Nøstebarns butikk i Trondheim resulterte i et ikke planlagt kjøp av et hespe med garn(det burde jeg jo skjønt i det jeg satte mine ben i butikken, men). Kan jeg unnskylde meg med at det var på salg?

Til mitt forsvar greide jeg først å stå i mot helt til jeg bare måtte ta på et sjal strikket i det samme garnet som hang i butikken. mykt! Jeg greide ikke å styre meg og handlet med et hespe hjem.


Nå er et enkelt trekantsjal på pinnene. Gave til meg selv!

Den oppmerksomme leser vil jo merke seg at jeg allerede har kommet i gang med strikkinga samtidig som det også er avbildet et helt nytt hespe *kremt*. Måtte jo tilbake for å kjøpe ett til for å være sikker på at det ble nok garn...Evig runddans!

Garnet er Nøstebarns Silkeull i 35% silke og 65% ull. Så langt er jeg godt fornøyd med det nye bekjentskapet.

1 kommentar:

  1. Jeg gikk på den smellen jeg også. Bare at jeg kjøpte 7 nøster.. Hehe.. ;) Fin blogg dere har. Gleder meg til å følge videre. :)

    SvarSlett