tirsdag 16. april 2013

den gule ullshortsen

Jeg etterlyste garn her for en stund tilbake.
Kontaktet både Europris og Gjestal uten hell. Endte opp med at jeg kjøpte nytt garn og begynte på nytt.


Jeg hadde blitt så inspirert av denne karen her som er en stor favoritt på barnetv.

Zou fra Disney Junior
 La opp 48 masker på hver ben og satte i gang.


fin fin farge!
 Etter en stund begynte jeg å ane at den kanskje var litt liten. Etter en liten test på lillemann så kunne jeg trist bekrefte at dette var tilfelle....



Så nå har jeg en søt liten seleshorts til en liten unge som har en fargeglad mamma :)




Skal nok prøve meg på en til, må bare svelge skuffelsen først ;)


3 kommentarer:

  1. Det blir en heldig mottaker som får den i stedet! Kjempesøt shorts :)

    SvarSlett
  2. Å, så synd den ble for liten, den var skikkelig kul! :D
    Håper du fort får pågangsmot til å strikke en ny, det er kjipt med sånne skuffelser...

    SvarSlett