onsdag 3. juni 2015

Hue til et lite hode

Fra heftet All You Knit is Love av Susie Haumann har jeg strikket denne lille lua. Den strikkes fra toppen og ned og heter rett og slett Hue med øreklapper.



 

Jeg brukte BC Garn Baby Alpaca i en riktig så fin blåfarge. Lua ble myk og god. Pinnene er nr. 2,5 og selv om det kan gå trått så er ikke det noe problem på et så lite prosjekt i str. 0 - 6 mnd.
 
Mottakeren har allerede tatt i bruk lua og hans mor kunne informere meg om at den sitter svært godt på. Kjekt å vite. Det virker som om vi alle kan ha god bruk for luene våre i lang tid fremover, selv om vi pr. def. er i årstiden sommer.
 
Et annet lite plagg fra All You Knit is Love er også ferdig, det må bare tas litt bilder først. Jeg er godt fornøyd med å ha tatt i bruk flere av strikkebøkene- og heftene min i løpet av vinteren og våren. De gjør seg godt som pynt i bokhylla, men enda bedre når de kan benyttes til å strikke fine ting fra.
 
 
Vero
 
 
 

1 kommentar:

  1. Skriver under på at disse luene er kjemepgode! Herlig farge du har valgt også.

    SvarSlett