lørdag 22. september 2012

Bursdag, nå igjen?

I disse tider hvor ryggen har slått seg vrang er det kjekt å ha noen ferdige prosjekter i gavekassa når den ene bursdagen etter den andre plutselig(ja, for det føles sånn!) dukker opp. Jeg synes det er hyggelig å sende avgårde en liten hilsen i posten til jubilantene jeg kjenner. Denne gangen har postmannen tatt med dette sørover:

Varme saker til Camilla
Lua er ei oppskrift fra Pickles som jeg synes er veldig enkel og grei og gir ei lue som sitter godt på topplokket. Jeg har brukt et nøste Sterk fra Du store alpakka og i tillegg litt Kid-Silk fra Drops i vrangborden.

De heklede sokkene er etter oppskrift fra Drops. heklet med en tråd Kid-Silk og en tråd Delight fra Drops. Artige innesokker som jeg håper vil varme ut over høsten. Det var også artig å hekle dem og jeg ble meget stolt da jeg greide det, sett i lys av at jeg sjelden mestrer å hekle fra oppskrift.


Vero

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar